8 de des. 2011

La nostra creació

Aquí teniu la versió de l'A cop de Rock que han fet els alumnes de l'optativa de música de 4t d'ESO.


Quan miro allà veig el reflexe
de molts records que junts hem passat.
Aquests records mai no s’obliden
els tinc presents i em fan costat.

No deixaré
que s’escapin tots els meus somnis.
Seguim units,
corre ràpid vine.
Vull sentir-te sempre,
lluitem per la vida, perquè jo...

A cop de rock vull viure.
A cop de rock per sempre més.
Que jo no ho dic envà
hem de continuar la nostra història

A cop de rock vull viure.
A cop de rock per sempre més.
Tinc ganes de cridar, poder-me enamorar
amb una condició: al teu costat.

He despertat cantant la cançó
que tots plegats vam composar.
Festes, concerts, noves experiències
eren els temps del rock català.

Mai estic sol
quan sento aquella sintonia.
Encara que
els nostres camins
s’hagin separat, estarem per sempre molt units.


A cop de rock vull viure
A cop de rock per sempre més
Que jo no ho dic envà
Hem de continuar la nostra història

A cop de rock vull viure
A cop de rock per sempre més
Tinc ganes de cridar, poder-me enamorar
Amb una condició: al teu costat.

(instrumental)

No deixaré
Que s’escapin tots els meus somnis
Seguim units, corre ràpid vine,
Vull sentir-te sempre,
Lluitem per la vida, perquè jo...

A cop de rock vull viure
A cop de rock per sempre més
Que jo no ho dic envà
Hem de continuar la nostra història

A cop de rock vull viure
A cop de rock per sempre més
Tinc ganes de cridar, poder-me enamorar
Amb una condició: al teu costat.

CODA
Que jo no ho dic envà
Hem de continuar.... A cop de rock!